Kako po novem pri telefonski prodaji ostati na varni strani zakona
Zakon o varstvu potrošnikov (novela ZVPot-F) od 13. junija 2014 od podjetij zahteva, da oseba, ki v imenu podjetja vzpostavi telefonski stik s potrošnikom z namenom sklenitve pogodbe na daljavo, na začetku pogovora predstavi firmo in sedež podjetja ter potrošnika seznani "o komercialnem namenu klica". Obenem mora potrošniku obvezno podati tudi določene informacije, med drugim tudi o pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe.
Globa za kršitev zakonskih zahtev znaša od 3.000 do 40.000 EUR za podjetje in od 1.200 do 4.000 EUR za odgovorno osebo!
Navedeno pomeni, da morajo podjetja, ki prodajajo potrošnikom po telefonu, najprej poučiti osebe v klicnih centrih o tem, kako morajo in smejo komunicirati s potencialnimi kupci in katere informacije jim morajo podat, obenem pa razmisliti tudi o tem, kako, s kakšnimi besedami potrošnika obvestiti "o komercialni naravi klica", ne da bi ga hkrati že na samem začetku popolnoma odvrnili od nakupa in sploh od komunikacije.
Avtor: Pravna pisarna JK Group
Objavljeno: 9.7.2014
Oznake:
pravno svetovanje