Kako od potrošnika pridobiti veljavno soglasje za nakup pri spletni prodaji


Zakon o varstvu potrošnikov (novela ZVPot-F) od 13. junija 2014 zaostruje pogoje za veljavno sklenitev pogodbe na daljavo z uporabo elektronskih sredstev. Da potrošnik ne bi bil v dvomu, ali ga neko njegovo dejanje (npr. v spletni trgovini) že zavezuje, mora podjetje zagotoviti, da potrošnik v postopku oddaje naročila izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom. A ZVPot-F gre tu še dlje in zahteva, da mora biti funkcija, ki sproži oddajo naročila (npr. gumb "Naročam"), označena z besedami »naročilo z obveznostjo plačila« ali z drugo izjavo, iz katere nedvoumno izhaja, da je z oddajo naročila povezana obveznost plačila podjetju. Če podjetje ne spoštuje navedenih zahtev, potrošnika pogodba ne zavezuje in lahko v celoti zavrne plačilo.

Navedeno pomeni, da bodo morala podjetja prilagoditi postopek nakupovanja v spletnem okolju in oblikovati primerno besedilo soglasja, ki bo v skladu z zakonskimi zahtevami.




Avtor: Pravna pisarna JK Group
 
Objavljeno: 9.7.2014

Oznake: pravno svetovanje
 

 
 

Vas zanima več?

   

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke.